Sivun näyttöjä yhteensä

sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Vaikeimpia asioita ymmärtää oikein... (Suomessakin!)




Wikipediaan ei voi luottaa totuuden lähteenä 100%:sesti. Mutta mitä kertookaan esim. Wikipedia:

a) https://fi.wikipedia.org/wiki/Sionismi
b) https://fi.wikipedia.org/wiki/Juutalaisuus
c) https://fi.wikipedia.org/wiki/Kristinusko
d) https://fi.wikipedia.org/wiki/Paavi
e) https://fi.wikipedia.org/wiki/Paaviuden_historia
f) https://fi.wikipedia.org/wiki/Antisemitismi

Valheen, ylpeyden, okkultismin (noituus) ja ahneuden etc. mestareita:

a) https://en.wikipedia.org/wiki/Freemasonry
b) https://fi.wikipedia.org/wiki/Vapaamuurarit
c) https://fi.wikipedia.org/wiki/Okkultismi
d) https://fi.wikipedia.org/wiki/Vatikaanivaltio
e) Mm. islam, kuu epäjumala allah https://fi.wikipedia.org/wiki/Islam

Parasta, mitä Suomessa on nyt tarjolla, tässä tilanteessamme on evankeliumi, aito totuus.
http://ollihakala.blogspot.fi/2016/01/muslimeille-suomessa-ja-koko-maapallon.html

Historialla on tapana toistaa itseään, sillä ihminen, varsinkin "perisynnin alaisuudessa", ns. langenneessa tilassa toistaa edeltäjiään ylpeydessään, ahneudessaan ns. sodoman synnissä. Hesekiel:
16:49 Katso, tämä oli (sisaresi) Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä (ja hänen tyttärillään); mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.

Historiaa ja Sanaa hiukan tutkineena pitää aina huomioida millainen on aito juutalainen ja millainen nimi juutalainen, puhumattakaan millainen on aito kristitty ja millainen nimi kristitty, ettei mene "jauhot ja vellit" sekaisin... http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=room.+9-11&kirjat=kr

Roomalaiskirje:
2:28 Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu; 2:29 vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.

Vinkkinä tässä kohtaan on sellainen lukijalle, että jos on nimellisesti jotain, se tarkoittaa ulospäin näkyvää ulkokultaisuutta, "sutta lammasten vaatteissa", petosta, pahaa, noituutta, ahneutta, ylpeyttä, syntiä, moraalittomuutta, fariselaisuutta, Kristuksen Jeshuan (Jeesus) Nasaretilaisen ristin sovitustyön, evankeliumin vihaamista, pilkkaamista, liberalisointia ja kiistämistä jne.

Aito taasen edustaa sitä, mitä Sana tuo esiin, aidon Jumalan tahdon, eli Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalan tahdon, ja Häntä uudessa liitossa, testamentissa kutsutaan myös lihaan tulleeksi Kristukseksi Jeshuaksi Nasaretilaiseksi. Esim. 33/38 raamatun käännöksestä pienistä käännösvirheistä huolimatta löytää uudentestamentin kautta helposti aidon totuuden, joka kestä esim. päivänvalon hyvin, esim. Suomenkin nyky politiikassa ja esivallassa loistavasti, sillä maamme on rakenteellisen korruption, okkultismin (mm. loosit), moraalittomuuden, ylpeyden ja ahneuden vallassa, ja Suomen kansallisen olemassa olon loppumetreillä, 20-30 vuoden alasajo "politikoinnin" seurauksena, juuri niistä kaikista aidoista arvoista. Esivaltamme ei toimi enää oikein ja liberaali humanismi, vääryys, moraalittomuus, petos etc. leviää maassamme kulovalkean tavoin. Globaalinen mm. 33 asteen "free pride mason banksterit" mädättävät agendoillaan (mm.21) nyt kaiken, Suomessakin, sekä hallitsevat/manipuloivat pääosin ainakin "läntisen maailman" medioita ja vähän muitakin.

Matteuksen evankeliumi:
22:34 Mutta kun fariseukset kuulivat, että hän oli tukkinut saddukeuksilta suun, kokoontuivat he yhteen;
22:35 ja eräs heistä, joka oli lainoppinut, kysyi häneltä kiusaten: 
22:36 "Opettaja, mikä on suurin käsky laissa?" 
22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.' 
22:38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky. 
22:39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.' 
22:40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat."

Aidossa riittää nämä kaksi käskyä, ja kilvoittelu vanhurskaasti "häihin" asti, Jeshuan em. sovituksessa. Ole Jumala minulle armollinen, että taivaan kotiin pääsen, sillä ordo chaos/nwo on Suomessakin jo todella raskasta.

Kuka sitten pelastaa esim juutalaisen, kristityn tai kenen tahansa maapallolla, uskon kautta evankeliumiin, armosta, ettei yksikään "liha" kerskaisi?

Apostolien teot:

4:5 Seuraavana päivänä heidän hallitusmiehensä ja vanhimpansa ja kirjanoppineensa kokoontuivat Jerusalemissa,
4:6 niin myös ylimmäinen pappi Hannas ja Kaifas ja Johannes ja Aleksander sekä kaikki, jotka olivat ylimmäispapillista sukua. 
4:7 Ja he asettivat heidät eteensä ja kysyivät: "Millä voimalla tai kenen nimeen te tämän teitte?" 
4:8 Silloin Pietari, Pyhää Henkeä täynnä, sanoi heille: "Kansan hallitusmiehet ja vanhimmat! 
4:9 Jos meitä tänään kuulustellaan sairaalle miehelle tehdystä hyvästä työstä ja siitä, kenen kautta hän on parantunut, 
4:10 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne. 
4:11 Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut.' 
4:12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

Suomen kansallisen valtion voi pelastaa taasen enää vain Jumalan ihme/ihmeet... esivallan toimiminen Niiniveen kaupungin tavoin historiallisesti on hyvin epätodennäköistä, mutta mahdollinen. Koen silti, että maamme on sokeain taluttajien takia polvillaan hyvinkin pian. Toivoa, rukoilla voi toki maamme puolesta, mutta esivallan synnillä, liberalismilla etc. on seurauksensa myös, se pitää muistaa.

-Satakunnan Olli- armosta 4.4.2016 ja realisti resisti ja rajat kiinni...
(Apostolien teot: 17:26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat)
Deus Protector Noster
http://ollihakala.blogspot.fi/

http://ollihakala.blogspot.fi/2015/08/ordo-chaos-globaalisesti-mm-islam-ja.html

Blogini etusivun teksteillä olen myös yrittänyt kertoa, että olen aidon Israelin ystävä, mutta globaalista farisealaisesta lakihenkisyys uskonnosta, shariasta, vatikaanista ja loosi okkultismista agendoineen alan voimaan pahoin... (mm. 21)


Ps. politikoille, esivallalle etc. Kuningas Salomonin ajatuksia jo jonkun aikaa sitten. Myös sinä Suomen ns. mahtimies; mm. 33 asteen luciferin loosi valheen, mietippä vaikka alkuun tuosta... http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=1-12&kirjat=saa

-------------------------------


    Filmi: http://ollihakala.blogspot.fi/2016/03/the-last-reformation-viimeinen.html


.

7 kommenttia:

  1. STOP! KUN TULEE AJAT MAASSAMMEKIN LISÄÄNTYMÄÄN PÄIVÄ PÄIVÄLTÄ, JOSTA ET PIDÄ!

    MUISTA, OLIT SITTEN:

    -KRISTITTY (AITO TAI EPÄAITO)
    -JUUTALAINEN (AITO TAI EPÄAITO)
    -PROTESTANTTINEN
    -HINDU
    -BUDDHA
    -KATOLILAINEN
    -ORTTODOKSI
    -MUSLIMI
    -"VIISAS KREIKKALAINEN"
    -NEW AGE:LAINEN
    -OKKULTISTI LOOSILAINEN
    -JEHOVA
    -MORMOONI
    -AGNOSTIKKO
    -SEKULAARI
    -LIBERAALI
    -KAIKEN SUVAITSEVAINEN
    -JNE. IHAN MIKÄ VAAN...

    Apostolien teot:
    4:5 Seuraavana päivänä heidän hallitusmiehensä ja vanhimpansa ja kirjanoppineensa kokoontuivat Jerusalemissa,
    4:6 niin myös ylimmäinen pappi Hannas ja Kaifas ja Johannes ja Aleksander sekä kaikki, jotka olivat ylimmäispapillista sukua.
    4:7 Ja he asettivat heidät eteensä ja kysyivät: "Millä voimalla tai kenen nimeen te tämän teitte?"
    4:8 Silloin Pietari, Pyhää Henkeä täynnä, sanoi heille: "Kansan hallitusmiehet ja vanhimmat!
    4:9 Jos meitä tänään kuulustellaan sairaalle miehelle tehdystä hyvästä työstä ja siitä, kenen kautta hän on parantunut,
    4:10 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
    4:11 Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut.'
    4:12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

    Johanneksen evankeliumi:
    3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
    3:17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
    3:18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
    3:19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
    3:20 Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
    3:21 Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

    JAE 20: MM. 33 ASTEEN FREE PRIDE MASON BANKSTERI LOOSILAISET, SAATANAN SYNAGOOGA JA VATIKAANI NÄIN TEKEVÄT, JA PÄÄOSIN ALEMMATKIN ASTELAISET/MARIONETIT JA MONET MUUT, SUOMESSAKIN...

    http://ollihakala.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Jeshua (Jeesus) Kristus Nasaretiläinen on tie, totuus ja elämä, kaikille maailman ihmisille, KAIKILLE! (JUUTALAISILLE JA MUSLIMEILLEKIN!)

    Mutta miten kerrotaan kaikille pahennusta aikaan saamatta onkin haaste. Tässä tarvitsemme Pyhän Hengen apua! Oi Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala, auta meitä! Auta Suomea! Opasta, ohjaa, armahda, kätemme, puheemme, tekomme ovat likaisia, lankeilemme! Maassamme lakiuskonto ja sharia hyökkäävät saatanallisella voimalla, valheella ja petoksella. Katsomme Jeshuan, karitsan sovintovereen, huudamme sen turvin puoleesi, ole meille syntisille armollinen, auta meitä kilvoittelussa häihin asti, oi rakas Jumala, moni kokee nyt, että jo pian hukumme. Meillä on Sanasi, ainoa toivomme on siinä! Vahvista Suomalaisia, Suomea aidossa totuudessa, ohi liberaali humanismin ja okkultismin, monine epäjumalineen ja globaalisin luciferin agendoineen (mm. 21)

    1.Korinttolaiskirje:
    1:22 koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
    1:23 me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
    1:24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
    9:20 ja olen ollut juutalaisille ikäänkuin juutalainen, voittaakseni juutalaisia; lain alaisille ikäänkuin lain alainen, vaikka itse en ole lain alainen, voittaakseni lain alaiset;
    10:32 Älkää olko pahennukseksi juutalaisille, älkää kreikkalaisille älkääkä Jumalan seurakunnalle,
    12:13 sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

    http://ollihakala.blogspot.fi/2016/01/muslimeille-suomessa-ja-koko-maapallon.html

    VastaaPoista
  3. Kristitty, tiedät toki Sanasta paljon, mutta tiedätkö maamme asioista, missä nyt menemme? Suolaa tarvitaan myös esivallassa ja jos sitä ei ole, historia toistaa itseään... Ja älkää hyökätkö viestin tuojaa vastaan.

    (no ei sillä ole merkitystä enään, olen niin selkään puukotettu ihminen, aivan kaikilla sektoreilla, ison osan koko elämäni ajasta...)

    Mutta rohkenen silti tuomaan tämän esille, Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala tulee itse puhdistamaan Jeshuan morsiuseurakuntalaiset, globaalisti ja se aika on jo käynnissä.
    Itse olen armahdettu syntisäkki, sekä minulla ei ole muuta kuin Jeshuan sovitus/sovintoveri ja usko ewankeliumiin, muuta ei ole jäljellä. Usko yksin ja minun "lihani" ei pahemmin kersku. Armo, Usko ja kilvoittelu Pyhässä Hengessä jää jäljelle, huonona päivinä ei ole mitään, kuin suuri tuska Suomen ja telluksen asioista.

    Shalom kaikille, jaksakaa heikoimmatkin hetki vielä, tukekaa heikoimpia, moni heikko on nääntymässä... Tiedän tunteen, kun n. 34 vuotta sitten minullekin fariseus sanoi eräässä protestanttisessa liikkeessä; kuule Olli, emme voi ottaa sinua seurakuntaamme, olet niin syntinen... (yhteiskunnan silmissä en ollut edes...)

    -----------

    Mistä kaikki mädätys oikeastaan on alkanut kiihtyvästi kiihtyä...?!

    Kaikki on alkanut jo oikeastaan 70-luvulla, salainen plutonium (mm. ydinkärkiä varten) talous uskonto alkoi rakenteellisesti korruptoimaan esivaltaamme. Pikku hiljaa korruptio raha teki myyräntyötänsä ja esivaltamme korruptoitui enemmän ja enemmän mm. 33 asteen globaalisten loosi agendojen suunnitelmilla. Yhteiskuntamme alkoi liberalisoitua, korruptoitua kaikilla sektoreilla. Ydinhalkomoiden molokin "valo" korvasi hiljalleen kaikkialla aidot arvot. Nyt olemme jo vaiheessa jossa kansallisen Suomen tila on rajalla, tuhoaako liberaali humanismi, invaasio, natotus, "poliisi- ja armeija valtioituminen" ja loosi okkultismi maamme, sekä mm. agenda 21 väestönvaihdoilla, atomin paluulla, jollainen samanniminen Suomen paras dokumentti elokuva muuten tulee tänään tv1 klo: 21.30! Kaikkialla on petosta, mikään ei ole pääosin sitä, mitä valtamediat etc. väittää. Oi Jumala armahda Suomea! Enemmistö kansasta, ainakin n. 80% huolestuneena seuraa miten tietty eliitti tuhosi 20-30 vuodessa kaiken aidon hyvän, liberaali humanismin nimissä, suvaiten aivan kaiken, synninkin ja riitein ja valoin vielä 33 asteen loosilaiset takaamassa ordo chaoksen/nwo:n... (Lähde: Ydinvoiman armoilla. Robert Jungk)

    Jameksen loistava puhe sopii hyvin tähän yhteyteen!
    https://www.youtube.com/watch?v=TNMoYEn5-9g

    VastaaPoista
  4. 26.4.2016 SUOMITUS, FINLANDIATUS

    NATOTUS, INVAASIOTUS, EPÄJUMALITUS, LIBERAALITUS, HUMANISTITUS ->
    EI PUOLUEETTOMUTUS, EI ITSENÄISYYTUS, EI KRISTUS, EI RAJOJATUS
    ->
    EUROTUS, LOOSITUS, 33 ASTEETUS, OKKULTISTITUS, YLPEYTUS, AHNEUTUS, KORRUPTIOTUS, GLOBALISMITUS, 21 AGENDATUS, USATUS, PLUTONIUMITUS, SÄTEILYTUS, SUVAITSEVAISUUTUS, ORDO CHAOSTUS, NWO:TUS, ISLAMITUS, FARISEALAISTUS, VATIKAANITUS, MAITREYATUS, ANTIKRISTUS, LUCIFERITUS, JAH-BUL-ON:NITUS...

    VALHETUS! LOPPUTUS!

    TOTUUTUS?

    KRISTUS?

    http://ollihakala.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Big, big pähkinä, kun nyt on aika.

    Olen vuosia ollut aito Israel ystävä ja käynyt via dolorosat Jerusalemissa, sekä omassakin elämässä ja paljon muutakin... Mutta saako epäaitoja ja vääriä juutalaisia, maailman valtaeliittiä, mm. (33 asteen) loosi suvuissa edes arvostella mielestänne, (kuten nimikristittyjäkin?) entäs ns. "tuomita" petoksesta, eskatologisesti ajatellen, viemisestä ordo chaokseen ja nwo:hon? Korostan, että aitoja juutalaisia myös on!
    ----------------------------
    -Satakunnan Ollikin- käväisi sanomassa pari sanaa Helsingissä; ajassa 1.08.50 osa 2 https://www.youtube.com/watch?v=2X7qSJW0sOw&sns=fb
    ----------------------------
    "kolikon toistapuolta": http://ollihakala.blogspot.fi/2016/05/johdannoksi-paavin-vallan-historia-on.html

    VastaaPoista
  6. "Sen enempää kommentoimatta; veljiä ja siskoja ei minulle ole sielunsa jo myyneet riitein ja valoin esim. 33 asteen free mason noidat, olivat mitä kansaa tahansa... Saatanan henkeä, ja siinä toimivia en pysty rakastamaan... Siellä sikiää abluuttinen pahuus. Jeshua oli näissä asioissa myös tarkka ja sanoi sen myös suoraan. On syntiä, jolloin ei tule rukoilla.

    En myös ylennä itseäni, päinvastoin. Ja rakastan lähimmäisiäni ja uudestisyntymättömiäkin, mutta em. syvimmässä okkultismissa, maailman ruhtinaan kanssa liiton tehneitä, mm. 33 asteen väkeä en rakasta, sitä henkeä kavahdan...

    Eteenpäin pitää mennä, Pyhän Hengen ohjauksessa... Ja Jumala armahtakoon minua, jos vääryyttä olen tehnyt... 1 Mooses 12: 1-3 on minulle tärkeä, rakas jae, kuten room. 9-11 luvutkin..."

    VastaaPoista
  7. The last reformation, Tomber Sondergaard uudelleen mietinnässä...

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.