Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 16. lokakuuta 2012

Sydämeni sykkii yhä PerusSuomalaisittain...




Sydämeni sykkii yhä PerusSuomalaisittain...



"Sydämeni sykkii yhä PerusSuomalaisittain, vaikkakin mm. "sulo roskalaatikko" Reijo Lehto ja Taina Lehtonen Pori (Ps) tekikin kaikkensa sen estääkseen... ("räkättirastas", Jari Lehteä ja minua solvannut "omaanpesään" kuseskelija, nyttemmin (2014) meriitti omaan pesään pissimisestä sen kuin yhä kasvaa.) Jopa Porissakin pitää olla politiikassa käytöstapoja, etikettiä ja anteeksi pyytämisen taitoa. Eikä vain "kyynerpää taktiikkaa" oma etu ensin ja toisia seläntakana haukkuen. Olisi pitänyt antaa Porin KANSAN päättää..."

Se siitä, katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan... Deus Protector Noster!

Kiitos kaikille, jotka olisitte minua äänestäneet kunnallisvaaleissa 2012, "testamenttaan" ääneni PS, KD linjoille, joista löytyy hyviäkin ehdokkaita tai sitten voit antaa "protestiäänen minulle", kunhan vain äänestät! http://ollihakala.blogspot.fi/2012/09/aanesta-minua-tarjoan-kahvit.html

Teidän: Olli Hakala Pori

--------------------------------------------------------------



"Testamentti äänilleni"!

116



"Testamentti äänilleni"!

Kaikki Porilaiset, jotka olisitte minua Olli Hakalaa ("ehdokkuuteni lynkattiin") äänestäneet kunnallisvaaleissa 2012, niin äänestäkää KD Simo Korpelaa 116

Poriin aitoa totuutta, moraalia ja oikeudenmukaisuutta.
Deus Protector Noster!

1 kommentti:

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.